Kızlar şimdi ben 2. Katta oturuyorum apartmanımızın önünde 2 tane ağaç var biri incir ağacı diğeri de erik ağacı ama kocamanlar biri zamanında dikmiş ama bilmiyorum tabi benim kapımın önü yokuş ve merdiven sokak yok yani ağaçlarda yere kadar iniyor yani ne geleni görebilirsin ne gideni bide sokak lambasını felanda engelliyor merdivenler zaten berbat halde dikkat etmek gerekiyor kafanı eğerek gidiyosun felan ağaç çarpmasın diye neyse sineği böceği hak getire zaten diğer ağaçta tam benim balkonum açık ve L şeklinde iki taraftanda kaplamış balkonumun içinde resmen her türlü böcekti bilmem neydi ordan da uğraşıyorum bide çamaşır bile asamıyorum iki tarafıda kapattığı için yeşil karşıtı değilim ağaç severim zararda gelsin istemem ama çok rahatsız olmaya başladım ve ağaç her sene uzuyor bunu nasıl çözebilirim sizce?