Oglum 1 buçuk yaşında doğduğundan beri kolik ve asiri gazlı bebek 7 ayımız zehir gibi geçti diyebilirim. 1 buçuk yaşına geldi bu zamana kadar asla mutlu edemedim gelişimi vs çok iyi ama doğduğundan beri uykuyu reddeden bi cocuk asla düzenimiz olmadı en fazla yarım saat uyumuştur gün içinde şuan onu da bıraktı. Bunun yanında ağlama krizleri vurma ısırma oyunları fırlatma ne ararsanız var. Gece uykuları da aşırı kötü 3 gibi kalkıyor sabaha kadar ayakta artık dayanamıyorum resmen psikolojim bozuldu. Bu durumda olan veya tavsiyesi olan varsa yazsın lütfen 😵💫