Kızlar bulaşık makinesi alacağım fakat karar veremiyorum en iyisi bosch diyorlar ama bi süre sonra bence onlar da iyi yikamiyor farklı marka denemek istiyorum. Profilo diyen var çevremde ama ic haznesi küçükmüş herhalde bilemedim memnunum kaldığınız önerebileceğiniz harika yıkayan bir marka model öneriniz var mı