Merhaba şuan ben egzamanın en şiddetli halini yaşıyorum. Bugün Dr krem ve hap verdi fakat yüksek kortizon içeriyor. Kızım 15 aylık Sütten hemen kesmemi kesmezsem ona da geçeceğini söyledi. Tabiki kararı bana bıraktı fakat şöyle bir durum söz konusu, kızım iştahsız ve memeye aşırı düşkün bir anda nasıl kesebilirim napıcam bilmiyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkür ederim 🙏🌸