Ahhh kızlarrr ah 2. Çocuğu doğurdum kalan aklımı ve psikoloji mi de kaybettim, şimdi size birşey danışmak istiyorum kızım 2 aylık zaten 1 aydır zır zır ağlıyor gece gündüz gaz sancısı çok var ama meme emmiyor kilosu düşük çıktı doktorda kilo çok az almış ve sürekli bezinde turuncu pembe lekeler var beslenme yetersizliğinden doktor mama ver dedi emzirme polikliniğine gittim sütün de var memelerinde de sorun yok ama bebeğin tembel dedi ve biberon verirsen memeyi bırakır dedi ki ilk oğlum da da biberon verdiğim gibi memeyi bıraktı ama kızım ne meme emiyor nede mamayı yiyor şırınga kaşık ne deseniz denedim diliyle dışarı atıyor ve ağlıyor memede emmek istemiyor çok çaresizim valla kala kalmışım iki çocukla böyle sorunlarla işin için de