Alişverişe başladınız mı? Ben yavaştan başlamak istiyorum. Kasım kızım 1 yaşına girecek ona göre ayını hesaplayarak alacam. Dışarıda gitdirmek için tulum almayacam teyzem verecek onu giydirecem. Ama uyku tulumu çıtçıtlı badi, kilotlu çorap, badi, tayt, pijama takımı dışarısı için alt üst takımlar atkı bere almam gerekiyor. Alışverişte takıldığım bazı konular var. Mesela kasımda 12 aylık olacak. Şubatta 15 aylık. Ben alırken sadece 12 aylık olanlardan mı almalıyım yoksa 12 18 mi? Olur mu ki öyle. Bi de uyku tulumu mevzusu var. Geçen kış kullanmadık bu kiş alacaz ama neye göre kaç tog olmalı bi de beden olarak büyük alsam 2 kışboyunca kullanması için olur mu. Sıcak tutar mı