humanur09 Biz özel bir klinik de yaptırdık 3.5 aylıktı oğlum da. Giderken uyusturucu krem sürdürmüşlerdi bize devlette o var mı bilmiyorum ama bir sorun. Sonrasında yaklaşık 1 hafta 10 gün kadar karton bardak kesip koydum, her kremlemede bardağı değiştirdim daha rahat oldu. Kremleri doktor söylemişti ben eczaneden almıştım. Bir de doğal kantaron yağı kremlerini sürüp kantaron damlatıyordum bir kaç damla. Zaten anlamıyorlar diyebilirim ilk çiş biraz sıkıntı daha sonrası rahat şükür. Ben sünnet olduğu gün doktor tavsiyesi ile 4 saatte bir calpol da vermiştim. Dikişlerin düşmedi yaklaşık 1 ayı buldu, kremler bittiğinde bir süre daha sadece kantaron damlattım. Bir de emin olmamakla beraber sanırım 10 günden sonra doktor her gün 10 dk ılık suda oturtun demişti, onu çok yapamadım ama yine de aklınızda bulunsun. Şimdiden hayırlı olsun ve geçmiş olsun. 💐