“Avucundaki öpücük” Kitabını ona okuyabilirsin. Bizim öğretmenimiz okulda çocuklara okudu ve eve gelince bizde tekrarladık. Annesi rakunun avcunu öpüyor ve beni özlediğinde bu öpücük yanağına konacak gibi bişey söylüyor. Beni her özlediğinde elini yanağına koy ve seni çok sevdiğimi, yanında olmasam da kalbimin seninle olduğunu bil vs diye konuşabilirsin ☺