Merhaba anneler 2 aylık bebeğimi bir hafta kadar önce burnu dolu olduğu ve ciğerleri hırıltı yaptığı için doktora götürdüm. Burnu gerçekten çok dolu ve sümüklüydü. 3 günlük antibiyotik hava ve serum fizyolojik tedavisi uyguladık. Tedavi sonucunda hala biraz hırıltısı vardı. Aynı zamanda bir kaç gündür normalden fazla kaka yapıyor. Bugün farkettim ki kakası biraz cıvık mukuslu gibi hem mama hem anne sütü alıyor. Süt alerjisi olabilir mi? Yoksa antibiyotiğe bağlı ishal mi gelişti acaba? Çok huzursuzluğu da var sancısı var gibi ağlıyor uykuları düzensiz. Yarın kontrole götüreceğim ama benzeri durum yaşayanınız var mı sonuç ne oldu