TugcenurLina Merhaba arkadaşlar domates ve kapya biberiyle bir sos yapmıştım denemelik. Fakat istediğim kıvamdan biraz sıvı oldu kapaklarını açıp ilave yapsam bozulurlar mı bilen varmı
atlasmomyy_ TugcenurLina ekleme değil de kaynatın iyice kaynayınca kıvamı katı oluyor bende yaptım baya bı kaynattim salça gibi oldu
TugcenurLina atlasmomyy_ yok yarın yapacağım inşallah. Kapaklarını kapatıp kaldırmıştım ama içime sinmedi sıvılığı. Sizin önerinizle tekrar kaynatıp yeni kapak kapatıcam inşallah bişey olmaz 😁