. Enfeksiyon kapmıştım 3 ay o ağro yaptı sandım o geçti ilaçla ama karın ağrım geçmedi . Doğumdan sonra karın ağrısı çeken var mı adet ağrısı gibi ağrı çekiyptım bi hafta olmuyor bi gün sonra oluyor bi gün geçiyor tam adet olacam diyprım olmuyorum 7 ay oldu . Böyle sancı çeken var mı doktora gittim adet olman lazım dedi ama olmuyorum :( doktora gittim bi sorun yok Kis mis normal ultrason batın da çekildi