Kardeşlerim, bir video izledim az önce mahvoldum. Hepimizin minik bebekleri ellerimizde şekilleniyor. Bizim anlattığımız gibi değil, bizden gördükleri gibi… Ne olur minikleri büyütrken akran zorbalığı yapmamaları için elimizden gelenin fazlasını yapalım. Mesela çocukların yanlarında kimseyi dış görünüşüyle yargılamayalım. Ya ne bileyim çocuklar çok hassas. Farklılıları sevdirelim. Yardımsever olmayı, arkadaşlarını desteklemeyi, at gibi yarıştırmamayı öğretelim… 🥹🙏🏼