Öncelikle bana süt yaptığı gerekçesiyle tavsiye ettiğim için çok özür dilerim..Ama annelik işte süt artsın diye her şey yapılır biliyorsunuz doymuyor diye çok üzülüyoruz sonuçta..Bugün vücudumda kıpkırmızı döküntülerle hastanelik oldum yan etkisi sırf süt yapmak değilmiş mahvoldum kalp krizine kadar gider dedi doktor tekrar özür dilerim kullanmamamız gerektiğini biraz ağır olsa da öğrendim🥺