Hanımlar 2 ay 21 günlük kızım var. İlk çocuğum olduğundan bilemiyorum o yüzden burdan danışmak istedim ; bebeklerin saçının kesilmesi gerekli mi ? Ben pek istemiyorum ya 🥲 kesince daha mı gür çıkar ? Biri kestikten sonra tam tersi saçlarının güzel çıkmadığını pişman olduğun söyledi, bir diğer akrabamdan biri de bebeğinin saçını kesince daha güzel çıktığını söyledi. Çok araftayım yardımcı olun