zeynepeymennuri Kızlar selam. Oğlum 4 Eylülde tam 72 aylik oldu ve birinci sınıfa başladı. Birde 8,5 aylık oglum var. Nasıl geçiyor şimdilik? Heyecanlıyım,korkuyorum,endişeliyim dua ediyorum sürekli bu süreci en iyi şekilde atlatabilmek için.. 🤲🏻🥹
minervadefne Çok endişelerim vardı ama şükür beklediğimden iyi geçti 2 günü öğretmeni de sevdi bende sevdim açıkçası toplantı yaptı bugün. Ben tenefüste sınıfını bulamaz diye korktum ama bi kaybolmuş 2. Ye alışmış böyle işte bakalım gelecek hafta başlıyoruz asıl harflere geçeceklermiş 😁