2 buçuk aylık bebeğim var babasıyla birlikte eve hastalık geldi çok dikkat ettik babası atlattı bize geçmedi derken bebişimle ikimizde iki gündür ateşliyiz 😔 onunki dün akşam başladı inleyerek uyku halinde çoğu zaman, gece ateşi max 38.1 gördü ılık duş aldırdım ara ara calpol verdim şuan 37-37.5 arası seyrediyor yükselicek gibi. Ne yapmalıyım bugünde ateşlenirse hastaneye götürmeyi düşünüyorum