kızlar deprem bölgesınde bungalov evde kalıyodum şimdi tain çıktı baska bir ilde ev tuttuk bebek telsızıne ıhtıyacım olmamıştı kucuk bı odada yasadıgım ıcın sanırım artık almam gerekıcek kameralı bıseymı yoksa phılıpsın telsızı var onuda cok met edıyolar yeterlı olurmu yada sizin memnun kaldıgınız marka ürün varsa önerirmisiniz