ybk2019 13 aylik,ben de 7 aylikken almistim pek hoslanmadi ilk zamanlar ama 9.aydan sonra bayilarak zipliyodu, cok gulduruyodu bizi😂 bence birazcik daha saklayin, belki sever, zaten agirlastikca guvenli olmuyo devirmeye basliyolar, o zaman satarsiniz🙋🏻♀️