bsrtpl Bir konuda bilgi almak istiyorum, özel hastanede sekreter vb. Çalışam yıllık izin 15 gün mü 20 gün mü kullanıyor? Diyelim ki çocuktan dolayı yaz döneminde maaş almadan ücretsiz izin gibi bir imkan sağlanıyor mu