kirpapatyasi19 Ogluma yeni biberon aldim aldigim biberon 0 6 aylik eczaci evde delebilirsin dedi ama yok olmuyor ya yeni uc almam gerekli olmazsa nasil delerim onu
nnuurrr kirpapatyasi19 yani biz çok kullanmıyoruz işe yarar mı bilmem ama ben de 0-6 ay almıştım. İğnenin ucunu ısıtıp delmiştim
nnuurrr kirpapatyasi19 Biraz iğneyi içinde oynatmayı denediniz mi ya da tekrar tekrar delmeyi? Yani nasıl anlatsam bilemedim ama ben de ilk deldigimde olmamıştı aynı yerden bir kaç kere daha geçmiştim sanırım yanlış hatırlamıyorsam.