Kızlar 2.5 aylık oldugundan beri oglumda meme reddi var 10 gün sonra 4 aylık olacagız bi sekilde bu aya kadar emzirerek gelebildim çok şükür aşırı siddetli degil fakat şunu merak ediyorum meme reddi olmayan bebeklerde de mi sadece uykusu gelince ve uykudan uyanınca meme istiyorlar? Siz 4 aylık bebelerinizi kaç saatte bir besliyorsunuz? Yenidoğanda ki gibi 2 saatte bir beslemeye devam mı eşim çok abartıyosun stres yapıyorsun diyor bu arada kilosu boyu yeterli çişli bez sayımızda 4 5 i buluyor ama kaka sıklığı azaldı sizdede öyle mi