Asel_01 Kızlar enfeksiyon mikrop kapmış dedi bulaşıcı dedi krem yazdı eldivenle sürmemizi önerdi. Kafasındada farklı yaralar vardı oda egzama olabilir haftaya tekrar gelin dedi kafasındaki resmide ekliyeyim
karan0772 Asel_01 Ayyy çok geçmiş olsun rabbim acil şifalar versin inşallah umarım canı hiç acımıyordur 🥺
Pinrrr Asel_01 merhaba kızımın koltuk altında çıkmıştı enfeksiyona bağlı mutlaka tahlil yaptırın biz yaptırdık yigun bakima aldılar bir hafta enfeksiyon kapmış sonra orda kremler antibiyotik damardan derken geçti eldivenle krem sürün ellemeyin düzelir inşallah
Asel_01 Pinrrr evet enfeksiyon kapmış doktorumuzun yazdığı kremi kullandık çok iyi geldi 1 hafta olmadan iyileşti şimdi çok iyi hafif bi iz kaldı oda 3 güne geçer diye düşünüyorum
Asel_01 bonjour_maman enfeksiyon kapmış dedi kal altında çıkana kafasındakileri egzamanın bir türü dedi canım sizdeki ne durumda şuan
Asel_01 bonjour_maman evet bizimkide iyileşti ama izi kaldı gitmiyor nedense tekrar bi kontrole götüreceğim