Anneoldum1 Bir iki ay önce şişti halen tam iyileşmedi şişlik yok ama kızarıklık hep var ne yapacağım bilemiyorum , antibiyotik vermiyorlar ateş çıkmadan ama bu kızarıklık şişlik yapmaz mı önerileriniz var mı
endoplazmikretikulumiste Anneoldum1 eğer size ise yani bebeğe değişil sizin içinde sarımsak kürü öneririm sabah akşam bir kaşık bal bir sarımsak minik doğranacak bir diş üzerine az limon suyu yutun