Ozteber benimde şuan 37,5 e kadar geldi çok şükür yüksek olmadı ama galiba kolu çok ağrıyor şimdi kundakladım ama açınca birdenbire kitleniyor kollarını ve bacaklarını açarak kasıyor kendini sonra kıpkırmızı olup ağlamaya başlıyor inşaAllah yarına geçer.
Siz geceyi nasıl geçirdiniz ben uyumasam diyorum ama uyur kalırsam diye de korkuyorum