bebegimdogdu doktoruna probiyotikli damla sor. Ama şöyle bi sıkıntı var deneme yanılma ile hangisi yarıyo öğreneceksin.
Biogaia var bebeğimi mahvetti çocuk ağrıdan ölüyodu onu verince o kadar kıvranıyodu.
Myflor var bize yaradı iyi geldi diyebilirim
Sab simpleks var kana da karışmıyo bağırsakları düzenleyip direkt çişle atıyo buda iyi geldi.
İnternette clinikid diye bi yağ vardı aldım masaj yapıyorum.
Ilık zeytinyağı kullanıyorum.
Bide en işe yaradı diyebileceğim doğal yöntemi söyleyeyim bebek yağı yada ılık zeytinyağını ayak altına sür masaj yap saç kurutma makinesinin orta derecede sıcak ayarına al ayaklarının altına biraz tut ama uzaktan çok yaklaştırma canı yanmasın. Biraz onu tut sonra çorap giydirip karnına masaj yap ayakları karnına iterek yapılan o çok iyi gelmişti.