Kızlar bayadır burun tikanikligimiz yoktu bugün baya bi artmış şekilde 4 ayliğiz akmıyor ama tıkalı baya çok nadiren hafif şekilde öksürüyor artarsa gideceğim ama şuan öyle bi durum yok şükür sadece bu tıkanıklık için napicam şaşırdım kaldım önerileriniz varmı serum fizyoloji ve çekmek dışında 😏