Kızlar selam 5 günlük taze bir anneyim..
Oğlum hastaneden eve çıktığımızdan beri memeyle boğuşuyor kavga ediyor almak istemiyor kendini yırtıyor susturamıyoruz. Hemşire mama desteği verin dedi kaşık biberonla verdim onuda içince tamamen kolayına geldi ve daha da zorlaştı günlerdir alsın diye cebelleşiyorum uyumuyorum savaşıyorum ama oğluşum emmiyor. Meme başım var şükür sütümde var sürekli sağıp biberonla veriyorum artık sütümü mama vermiyorum 2 gündür ara sıra deniyorum emzirmeyi emiyor 4-5 kere çekince kavga edip geri bırakıyor ve memelerim aşırı yarıldı onunda acısı var tabii .. sizce artık hiç emmez mi var mı böyle bir sorun yaşayan lütfen beni rahatların değişir emer diyin..