210624 uzun uzun yazmıştım da sildim. Kızımı duruma göre uyuttum hep, mesela ilk aylarda bazı geceler ev içinde bebek arabasıyla gezdirdik, bazı geceler yanında yattım, özellikle 4 ay atağında ise bazı geceler tüm gece ayağımda tutarak uyutabildim ve ben az da olsa uyuyabildim. Ama anne yanında uyumaya yatkın oluyor bebekler gördüğüm kadarıyla. Yanınızda yatıracaksanız kolay alışacaktır, sizin kokunuzu almak yeter ona