Kızlar elbise atıyorum iki tane,hangisini beğenirseniz oylar mısınız? buğday tenliyim 163 boyum üstüm s altım m. Yalnız şöyle bişey var siyah olan da kırmızı s beden. Bu elbiselerin kalıbı nasıl siyahın xs bana olur mu 80a kullanıyorum.. resimleri paylaşıyorum şimdi.