Bugün yoğurt avokado ve yumurta yedi ama çok az yani hepsinden ikişer çay kaşığı anca yedi ishali vardı zaten bugün poposu iyice kızarmış ve nokta nokta isilik gibi olmuş sadece popoda var yumurta veya süt ürünü alerjisi yok avokado yedirdiğimde önceden olmamıştı acaba avokadodan mı ishalden mi pişik olmuş