butterflyy_ olur mu sorun tabii ☺️☺️temizliği ve bakımı kolay, sadece makinaya atılmıyor parçalar sütlük hariç. Alt öğütücü haznesi biraz çabuk doluyor kahve birikintisi ve su doluyor onu çıkarıp gün aşırı yıkayıp geri takıyorum onun haricinde motor kısmı var ayda 1 temizlense yetiyor. Onun haricinde yağ tableti var ayda bir yapanda var 6 ayda bir yapanda valla ben henüz almadım 😄 tableti atıp çalıştırıyorsunuz o içini temizliyor. Temizlik bu kadar.. su filtresi var her filtre 8 kullanımlıkmış oda uzun zaman gidiyor demek.. çekirdek kahve kullanıyorsunuz, çekme kahve de kullanılıyor ama birikme, makinaya takılma yapıyormuş diye ben almadım henüz. Tchibonun kahveleri çok güzeldi, onu denedim bir. Başka bir marka almıştım ismini hatırlamıyorum hiç güzel değildi mesela ☹️ şuam moliendo kullanıyorum ekonomik kampanya zamanı güzel oluyor 😂 tadı da güzel.. Şurup dediğimde işte beyaz çikolata, karamel, cookie sosları oluyor kahve yaparken damak zevkinize göre bardağa döküyorsunuz. Bende hiç bilmiyordum hatta makinaya hiç bakmamıştım bile 😅 ama kullanınca aşırı keyifli oldu, ki ben kahve sevmem ama sevdim 😍