hazalrojhat Kızım 11 aylık sürekli dili dışarda dilini çiğniyor, ama sürekli böyle , sizinkilerde de böyle bisey oldu mu hiç ? Bilgisi olan var mı
1prensesannesi1 hazalrojhat ne zamndan beri yapıyor ? Belki damaklarını kaşıyordur belki de oyun yapıyordur
hazalrojhat 1prensesannesi1 4 . Ayından beridir yapıyor sürekli dili dışarda ben çok takmadım normaldir diyorum bı kaç yerde okudum normal deniliyor ama çevremde büyük bı baskı oluştu normal değil diye
1prensesannesi1 hazalrojhat boşver çevreye bakma çevrede herkes prof bir kontrole gittiğinde doktoruna sorarsın rahatlarsın. Benim kızım da bir ara yaptı ama 13-14 aylıkken falan yapıyordu yaklaşık 1 ay ara ara yaptı oyun yapıyordu ama anlamıştım hareketlerinden sonra bıraktı şimdi bişeye zorlanırsa çıkartıyor dilini