ikitosbikannesi Oğlum 12.5 aylık emekliyor sıralıyor .Tutunup kalkarken ayakları dışa bakıyor yamuluyor gibi oluyor . İkinci bebeğimi ama diğer oğlumda görmediğim için endişelendim . Normal bir durum mu
Seyma2534 ikitosbikannesi benim kızımda 12 ay 21 günlük ayakları dışa doğru bilekten dışa doğru bakıyo ben ilk 7 aylıkkken farkettim 2 farklı doktora gittik birisi geçer dedi birisi masaj yapın dedi bende şuan yürümesini bekliyorum tekrar doktora götürücem ayakkları öyle olduğu için dengede duramadığını hissediyorum inşallah biran önce yürürler
mami68 ikitosbikannesi kızım 45 günlük ve eve gelen ebe farketti doğduğu sıralarda normal ama masaj yap dedi geçer dediler ama insanın içini kemiriyor işte
rukenlina ikitosbikannesi merhaba dışa basma durumu bebeğinizde düzeldi mi veya dra sordunuz mu kızım da sağ ayağını dışa basıyor yani yana dönük şekilde merak ettim ben de
ikitosbikannesi Seyma2534 aynı benim oğlum gibi . Bende ayakları yana baktığı içim ayakta duramadığını düşünüyorum ama bazı yerlerde normal olduğunu okudum o yüzden buradaki annelere sormak istedim
Seyma2534 ikitosbikannesi inşallah normaldir benimde küçükken ayaklarım içe basıyormuş özel ayakkabılar var benim onunla düzelmiş inşallah öyle bir şeye gerek kalmazdı
ikitosbikannesi rukenlina merhaba biraz düzeldi. Hafif var. Fizik doktoruna ve ortopedi gördü. Röntgen çekildi ve tahlil yaptılar. Gayet normal hiçbir sıkıntısı yok. 2 yaşına kadar düzelir ayaklarda biraz tombul ve yeni yürüyor olabilir dendi.