Kızlar tatile gidiceğimiz için adet tarihimi öne çekmek istiyorum. Gitmemize 9 gün var takvime göre 4 gün sonra olacağım ama gecikirse diye endişeliyim. Emzirdiğim için hiç ilaç alamıyorum. Doğal yollardan tavsiyeniz var mı? Masaj varmış onu yaptım, sıcak duş aldım. Ananas aldım onu yerim. Kekik çayını duydum ama emziren annelere bir zararı olur mu acaba?