Benim bebeğim 2 aylıkken emmeyi bıraktı. Hiçbir mamayı hiçbir biberonu kabul etmedi. Piyasada ne kadar mama biberon varsa denedim. Uykuda denedim olmadı. Her günüm açlıktan ölecek korkusuyla geçti. Mamaların hepsinden midesi bulanıyordu. Ben de naptım sütümü 3 saatte bir sağıp şırıngayla ağzına sıka sıka 11 aylık olana kadar verdim sütümü. Biberonla içmiyordu sütümü de. Sonra sütümü kesildi. O kadar zordu ki artık devam edemeyeceğim dediğim çok oldu. Çok yoruldum. Hem 3 saatte bir sağıyordum hem de şırıngayla yarım saat 1 saatte anca veriyordum. Şimdi 15 aylık. Ve şu anda da yeme problemiyle uğraşıyoruz. Aşırı iştahsız. Kilosu boyu geriden geliyor. Ama o günler kadar zor değil. Yanliş biliyorum ama çizgi filmle bile zorla yiyor. Öyle böyle karnını doyurmaya çalışıyorum. Siz de biberonu uykuda deneyin. Hiç kabul etmiyorsa şırıngayla deneyin.