Pelinn3 Sol gözümün altında arpacık galiba birşey çıktı acıyor ve hafif şiş ne yapsam geçer ilerlemeden
annekadin21 Pelinn3 cay surebilirsiniz. Bide eczaneden almstm ben çay ağacı özü bi göz sampuani vardı o iyi gelmsiti