Nurnur41 Kızlar bu ikinci kez karşılaştığım durum durduk yere su topluyor sonrasında yaraya dönüşüp büyüyor bu şekilde başına gelen tecrübeli anneler var mı 3,4 tane doktora gittim net birşey demediler maalesef krem verip gönderiyorlar sebebini açıklayan yok. Gözlemlediğim kadar yanma, düşme vs. Olmuyor durduk yere minik bi su toplamadan sonra oluyor ![https://mutluresim.com/images/2024/09/10/zKvgwL.png]
papatya0909 Nurnur41 Merhaba bir şey sormak istiyorum siz bu post‘u açalı uzun zaman olmuş ama şu an benim başımda böyle bir şey var içi sıvı dolu minik bir şeyken patlayıp sonra yanık yarası gibi yaralar oluşuyor cildinde ve iyileşmek yerine daha çok çoğalıyor antibiyotik krem veriyorlar ama iyileşmiyor siz bu durumdan kurtuldunuz mu acaba öneriniz var mıdır bana benim de aynı şekilde Yuvarlak bir açık yara halinde kalıyor o kabarcıklar patladığı zaman . Müsait bir anınızda beni bilgilendirirseniz çok sevinirim
ppzeynep Nurnur41 Benim kızımın da su toplayan yaraları oldu yakın zamanda, belki benziyordur, dedim ama değilmiş. Bizimki çok arsız bir bakteridenmiş ve hızlı çoğalıyordu. Büllöz impetigo teşhisi. Bir hafta antibiyotiklik krem kullanınca geçmişti.
Nurnur41 ppzeynep geçen aylarda birtane koltuk altında cıktı sonra cevresindede çıkmaya başladı 3.4 tane oldu antibiyotikli krem kullandık bitti şimdide bacağında çıktı aynısı benimde kolumda çıktı ama bu sefer çoğalma olmadı çok tuhaf ilk defa karşılaştım anlam veremiyorum 😕
Nurnur41 papatya0909 merhaba gitmediğim doktor kalmamıştı birisi hocaya götür nazardır dedi . Ama bizim yaz mevsiminde tek oluyordu bu yaz daha dikkat ettim isilik döktü yine ama çok ilerlemeden müdahele ediyordum. Ve devamlı dua okuyordum bu yaz aynısı olmadı tek bi dönem yaşadık dönemsel olabilir
Seyma2534 papatya0909 bizde aynı şeyi yaşadık kızım ve ben su dolu yaralar patlayıp büyüyordu kızımı çoçuk doktoruna götürmüştüm bi nevi su çiçeği demişti değişik bi türü kan tahlili yaptı hemen enfeksiyon kana geçmemişti antibiyotik kremler verdi kana geçseydi yatırıcaktı yaralara çoktu benim kana geçmişti ben antibiyotik kullandım ve kremleri öyle atlattık ağustosta yaşadık biz bu durumu
papatya0909 Nurnur41 bizim de aniden başladı içi su dolu gibi oluyor daha sonra patlıyor yanık yarası gibi oluyor Bir de geçeceği yerde çoğalması beni çok tedirgin etti
papatya0909 Seyma2534 Size de geçmiş olsun peki neden kaynaklanıyor olabilirmiş bu Bizde de aniden çıktı yayılıyor enteresan bi sekilde . Bize dedi belli bir Pik seviyesi var ozamana dek cıkacak duracak ama can sıkıyor bayagı😔😔😔 Ne kadar sürede gecti sizin?
Seyma2534 papatya0909 nedenidi söylemedi ama o ara çevreimizdeki çoğu çoçuk öyleydi sulu yaralardı insanın psikolojisini bozuyor