1Lilyyyyyyyy Kızım 17-18 aylıkken hamile kaldım. 26 aylıkken doğum yaptım. Araları tam 2 yaş 2 ay oldu. Bende hemen kardeşi olsun istedim. Şuan 5 yaşında kızım oğlumda Aralık’ta tam 3 oluyor.
Ben yaş aralığından memnunum. Her türlü ikinci çocuğum olacaktı kesindi,istiyordum. Hem kardeş hem arkadaş olsunlar, paylaşımları güzel olsun, aynı etkinlik ve oyuncaklarla büyüsünler istedim. Pişman da olmadım.
Tabi dönem dönem zor olan anlar oldu. Hasta olunca ikisi bir oldu vs. Tek başıma bakan bir anneyim,kimse yok. Kocam da yardımcıdır. Öyle böyle büyüyorlar. Şuan oyunlarını izlemekten keyif alıyorum. Çoğu zaman oyunlarına beni istemiyorlar.
Kızım anaokuluna gidiyor, ablasını okula bırakıp alana kadar ablamı özledim ablam okulda birazdan gelcek diyor ablası gelince de sarılıyor öpüyor dibinden ayrılmıyor. 😌🥰 Güzel bir karar.