meyra9 Kızlar bebişlerinizle dışarı çıkıyor musunuz tek başınıza? Ben sanırım biraz cesaretsizim, acıkır mı durur mu diyerek hep vazgeçiyorum ama evde de oğlum çok sıkılıyor. Bana biraz cesaret atın😅 bu arada oğlum 15 aylık
defnevedoruk meyra9 tabii ki çıkıyoruz hemde 10 günlük olduğundan beri, tek çıkamadan nasıl yapıyorsunuz ki işiniz falan olmuyor mu
elisa2705 meyra9 15 aylık çıkıyoruz ama asla arabada oturmak istemiyor yürümek istiyor cadde üzerinde oturuyoruz o yüzden çıkamıyoruz akşamları eşimle beraber çıkarıyoruz ;(
starwomen meyra9 Kırkı çıkmadan dışarı çıkmıştık 😁 1 saat yolculuk bile yaptık ben önde kızım arkada 😁 Bazen 3 kez bile çıktığımız oluyordu
meyra9 defnevedoruk kendi özel işim olduğunda anneme bırakıyorum. Onun dışında genelde ya kardeşim ya da eşim oluyor yanımda
Tunaveannesi16 meyra9 doğduğundan beri dışarı çıkıyoruz gerek tek başıma gerekse eşimle falan mutlaka her gün çıkarım dışarı şuan bebeğim 14 aylık
3kedili2bebekli meyra9 ikiz bebekle cikiyorum her gün nerdeyse doğduklarından beri evet acikiyorlar ben tedarikli cikiyorum emzirirken daha kolaydı çünkü memelerim hep benimle 😂 şimdi emmiyorlar ama dokulmeyecek yemek yada mama alıp cikiyorum yada karınları tokken cikiyorum durmazsa zaten evde de durmazdi ne olcak hem disarda işlerim oluyor bir kahve icesim oluyor surekli birilerini bekleyemem
Sezgisel meyra9 Doğduğundan beri sürekli çıkıyoruz. Parka gidiyoruz, yürüyüş yapıyoruz, markete gidiyoruz, arkadaşlarımla buluşuyorum..🫶🏻
Minel-inannesi meyra9 1haftalikken hastaneden taburcu ettikleri gunden beridir hemen hemen hergun disardayiz. Kizm 23 aylik ☺️
Fusunf meyra9 acıkırsa yanınıza birseyler alın yanı ne olacak ki neden durmasın aksine parkı çok sever evde çocuk durur mu yazık gunah ☺️
beyzzsenturkk_ meyra9 kızım 19 aylık bi yere 3 saatte anca gidiyoruz ya yürümek istemiyor ya kucak istemiyor ya birini görüyo peşine takılıyo ya da yerlere yatıyo bende bir haftadır tek bakkala bile cıkamıyorum öyle fenayız mahvetti beni bu yaşın inadı öfkesi siniri mahvetti
sokaklahmacunuu meyra9 ilk cikacagim zamanlar oyleydim simdi bir yasinda en ufak boslukta disardayz 😀 buyumus artk neden korkuyorsunuz 😊