Bebekpremses Merhaba, 1 yaşındaki kızım birlikte elmalı kurabiye yaparken bi anda hamuru ağzına attı ve ben çıkarana kadar çoğunu yuttu. Bir şey olur mu doktora vs gitmek gerekir mi başına gelen var mı ?
bilemedimya Bebekpremses daha neler hamur yedi diyeceksin eee kaç kg yedi diyecekler Bebekpremses Bir şey olur mu doktora vs gitmek gerekir mi başına gelen var
lolitam Bebekpremses bisey olmaz benimkiler her hamur yogurdugumda yiyorlar kek yapınca yaptığım harcı parmaklayip yiyorlar ama öyle fazla değil bir iki yemek kaşığı bisey olmaz ne olcak ki bizde küçükken çok yapardık çok şükür hepimiz sapasaglamiz
limonzeytinmom Bebekpremses 36 aylık kızım artık benımle mutfaga giriyor. Kek yaparken parmagını ile yada cay kasıgı ile yemeyi cok seviyor ama ben çiğ oldugu için en fazla 3 kere izin veriyorum. Kek hamuru cok güzel ayrıca 😄 Kurabiye VS yaparken de bakmak istiyor bak tadına ama güzel değil pişince güzel diyorum. Sırf merakı gitsin diye. Öyle koca parca da değil tırnak ucu kadar falan. Çiğ patates çiğ taze fasulye VS bakmak sitiyor bak tamam ama yenmez böyle diyorum. Merak duygusu gittiği için yenmeyeceğinı anlıyor. Deneme yanılma gibi bişey yani 😄
Bebekpremses bilemedimya kabızdı zaten bi de hamur yiyince daha kötü olur mu diye endişelendim hani bağırsağında katılaşır falan 🥺 bilmediğim konular ..
Bebekpremses limonzeytinmom bir cevizden daha büyük parça yedi minik farem 😂 çok şükür olmadı bir şey dediğiniz gibi, yönteminiz de çok hoşmuş ben de öyle yapayım artık ☺️
svncgldgn Bebekpremses annem kek yapardı çiğ yumurtalı onun kapta kaln kısmını sıyırırdık küçültükte bir şey olmaz ki hem 1 yaşında ek gıda da yiyordur pişmemiş yemiş ama olsun bir sıkıntı olmaz 😊
Bebekpremses svncgldgn biraz rahatlamam lazım sanırım benim 😅 içinde çiğ yumurta un falan var ya bi tedirgin oldum öyle
bayram08 Benimde bir yaşında kızım geçen gün lastikli tokalarıni yedi bir kaç tane fark ettigm an yuttu bile diğer gün kakasından çıktı yerde ne bulsa yiyor benimki ama asla yemek yemiyor. 😄
OptimusPrime Bebekpremses Çok güzel ya 😂 çiğ ynurta var diye az yiyorum ama öyle pişmiş halinden bile güzel 🙈