bosanbacim yükseklik asla cam falan silemem birinci kat bile olsa yürüyen merdivenler de ortada gidebiliyorum korkuyorum kenarlardan boşluk görülen şeyler yani mesela avmlerde kenarlar cam ya ortak alanları görmek için oralardan eğilemem bakamam yaklaşamam ve kedi fobim var asla üsteisnden gelemedim