sekerdurununannesi 1 yaş bebeğinize şurup nasıl içiriyorsunuz? Vitaminleri vs. püskürtüyor, ağlıyor, ağzını açmıyor. Şırınga ile veriyoruz. Kaşık ile verince ek gıda reddide başladı bu sefer.
sekerdurununannesi jelibonnnn şırınga ile vermede sıkıntı yok aslında, çok ağlıyor sadece bu normal midir, zorla veriyorum