derin0_
Makyaj & cilt bakımı genelde ürünler bittikçe.
Kıyafetleri de mevsim başlarında alıyorum genelde. Çok hoşuma giden bir şey olursa değişiyor tabi ama her ay mutlaka alışveriş yaparım gibi bir durumum yok.
Hatta az önce post açtım bununla ilgili aslında 🥲 hamilelikten itibaren ne bir şey almaya hevesim var ne aldıklarımı giymeye fırsatım