Karanmomss Bebeğim 10 aylık halen 0-6 ay emzik kullanıyor aldım yeni 6-18 ay fakat dili ile itiyor diğeri de baya küçük gelmeye başlamış emzikler de aynı sadece aldığım bir tık büyük nasıl tutturabilirim ❤️❤️❤️
Miracinannesi_ Karanmomss ben 9 aylıkken biraktirmistim aramıyorsa tutturma bence bu aydan sonra gaz vs problemi de olmaz emzik küçük aylarda kullanışlı oluyor artık gerek yok