

İnstagramda gördüm bi kadın yapmış çokta güzel olmuş yorumlarını da okudum çoğu kişi bende yapacam diye yazmış kendim yaptım misafir ağırlayacağım zaman ve kahvaltıda sunum tabağı olarak kullanacağım saçma bişey mi olmuş yoksa mantıklı bişey mi teyzem gülerler sana dedi ama ben çok beğendim trendyolda 2-3 kat fiyatları 🥺