nbanba 9 ay 15 günlükken geçmiştik bizde 2 uykuya zaten öyle olması gerekiyor artık. Zamanla dahada oturuyor düzen git gide daha uzun ayakta kalabiliyorlar. Şimdi 11 aya yaklaştık. Sabah 7 de kalkıyor 10.30 gibi uyuyor 1 saat. Sonra 15.30 gibi uyuyor yine 1 saat. Zaten 2 uyku yapan bebekler için 5 ten sonra uyutmamak lazım. Ondan sonra zaten gece uykusu 8.30 gibi