slnpkmm eşini affedemiyor olmana çokça hak veriyorum. Dünyaya çocuk getirmek her yönden çok çok büyük bir sorumluluk ve emekmiş anne olunca anladım.. Hamileliği,doğumu, büyütmesi hepsi ayrı ayrı zor. İnsan birde hiç hazır değilken tek taraflı bir kararla anne olunca ne diyeyim ki bilemiyorum 🤷🏻♀️ortak kararla dahi olsa gerçekten o lohusalık falan berbat bir kafa yani, oğlum çok isteyerek oldu eşimde destektir sağolsun ama çok zorlandığım kendi içimde insanlıktan çıktığım çok oldu valla..