yeldaeroglu Kızım bugün 8 aylık oldu.o kadar huysuz ki sadece benim kucağımda durmak istiyor.başka yerde sürekli ağlamaklı.hiçbir şey yapamıyorum.sizin bebeklerde böyle mi.delirmeme ramak kaldı.
incininnannesi yeldaeroglu 8 aylık bebek postlarını geziyorum tek tek kendimi rahatlatmak için mahvoldum resmen evin içinde bir bardak suyu almaya bile birlikte gidiyoruz yanımda oturmuyo kucak istiyo başka yere gidemiyorum kimse gelemiyor çünkü hüngür hüngür ağlıyor