Kızlarla benim kız bebek doğum kilosu 3 kg hastaneden Çıktığımızda 2700 dü Bir Buçuk ay önce kilosu altı kiloydu bugün kilosuna baktırdım 6800 yani yaklaşık iki ayda sadece 800 gram almış kilosu normal mi sizce bana biraz zayıf geldi hemşire normal gibi olmaya başlıyor dedi