Rhea Allah’a emanet kreşede çocuk gönderilmez o zaman. 😂 Biraz paraya kıyıp gönderdiğimiz okullarda böyle sorunlar olmaz, çünkü okulun zaten bir kuralı vardır okulda çalışan öğretmen o kurala uyar. Bir okul seçip gönderiyorsak okuldaki herkese güvenmek zorundayız, güvenlik, müdür, müdür yardımcısı, temizlik personeli, mutfak elemanı diğer sınıfın öğretmenleri… vs. çünkü çocuğumuz okuldaki herkesle iletişim halinde oluyor. Öğretmen hasta olduğunda ya da özel bir durumu olduğunda okula gelmediğinde diğer sınıfın öğretmeni ilgileniyor olabilir. O yüzden kapıdan kimin aldığı kimin verdiği çok önemli değil. Güven meselesi önemli.